line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

ОГОЛОШЕННЯ!

Бланк заяви на призначення житлової субсидії та декларації, інструкція по їх заповненню

 

_________________________________________
(найменування структурного підрозділу
_________________________________________
з питань соціального захисту населення)

 

ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії

 

Від ___________________________________________________________________________
                                                                                            (прізвище, ім'я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів - фактичне) місце проживання: __________________________
контактний телефон _______________________ паспорт: серія _____ № ________________ ___________________________________________________________ ___ __________ ___ р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків ___________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

 

Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).

 

Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

 

Вид послуги

Номер особового рахунка

Найменування організації, що надає послуги

Примітки

Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

     

Газопостачання

     

Централізоване постачання холодної води

     

Централізоване постачання гарячої води

     

Водовідведення

     

Централізоване опалення

     

Електропостачання

     

Вивезення побутових відходів

     

 

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).

 

Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

 

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов'язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

 

___ ___________ 20__ р.

                                   __________________
                                   (підпис)

 

Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

 

 
 

__________________________________
(найменування структурного підрозділу
__________________________________
з питань соціального захисту населення)

 

ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

 

Розділ I. Загальні відомості

1. ____________________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

2. Характеристика житлового приміщення/будинку:

загальна площа ____ кв. метрів; опалювальна площа ____ кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); кількість поверхів у будинку __________

3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Прізвище, ім’я,
по батькові

Дата
народ-
ження

Серія
та номер паспорта

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером)

Примітки

         
         
         
         
         
         

Розділ II. Всі види доходів фактично проживаючих у житловому приміщенні/будинку осіб, які зареєстровані (не зареєстровані — для орендарів), за період з __________ 20__ р. до __________ 20__ року

Прізвище, ініціали

Відомості про доходи

Вид доходу

Найменування організації, де отримує дохід (для фізичних осіб — підприємців — група платника єдиного податку)

     
     
     
     
     
     

Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна, товарів або оплачених послуг

Вартість, гривень

Дата придбання майна, товарів або оплати послуг

       
       

Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії.

                   

   ________________________                          ____ ______________ 20___ р.

             (підпис заявника)

 

Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

 

Особи, для яких враховується дохід за попередні три місяці, додають довідки про доходи за цей період.

 

Subs1.2.

Управління проектами: від ідеї до результату

IMG 9162Управління проектами - ключова компетенція будь-якого сучасного менеджера. В умовах мінливого оточення комерційні підприємства, некомерційні організації, і державні структури змушені переглядати пріоритети і переходити від операційного менеджменту до управління проектами.

 

   Управління не комерційними проектами – сфера, що вимагає тісної взаємодії з міжнародними організаціями, які надають міжнародну технічну допомогу і повсюдно використовують у своїй діяльності проектні підходи і методики. У зв’язку з цим знання і розуміння основ проектного менеджменту, особливостей процесів залучення і освоєння коштів, що виділяються донорами на реалізацію проектів, набувають особливого значення.

IMG 921416 лютого за участі голови райдержадміністрації Степана Масельського та голови районної ради Олександр Літвінов пройшов семінар-тренінг з питання стратегічного планування розвитку територій та проектного менеджменту, який провела Надія Кривицька, перший заступник директора Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської облдержадміністрації, начальник проектно-аналітичного управління. У семінарі також прийняли участь відповідальні працівники райдержадміністрації та районної ради, міський, селищні та сільські голови, керівники закладів охорони здоров"я, освіти, культури та комунальних підприємств району, засоби масової інформації.

   Під час семінару слухачі ознайомлені з сучасними методиками проектного управління та найбільш поширеними інструментами ініціювання, планування, виконання, контролю соціальних проектів. Всім присутнім були надані практичні поради щодо принципів та підходів до співробітництва з європейськими інституціями, міжнародними фінансовими та донорськими організаціями, окреслені загальні вимоги, яким повинні відповідати новостворені проекти. Також роз’яснені вимоги та критерії до відбору проектів і новації при здійсненні їх оцінювання.

IMG 9157Підводячи підсумки наради голова райдержадміністрації Степан Масельський подякував представникам Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської облдержадміністрації та безпосередньо Надії Кривицькій за змістовну, доступну та корисну, для подальшої роботи, інформацію та закликав присутніх бути більш ініціативними та активно приймати участь у конкурсах, що проводяться організаціями-донорами міжнародної технічної допомоги.

 

IMG 9171IMG 9176IMG 9224


 

 

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < лютого 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28          

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal