У січні мешканці області мають отримати зменшені платіжки за тепло

teploЯк у регіонах виконують доручення Президента щодо зменшення тарифів для населення, обговорили під час селекторної наради під головуванням Прем’єр-міністра України.

 

 

 

 

   «Президент ініціював зменшення цін на послуги, ми в уряді знайшли інструмент, який дозволяє на місцях прийняти рішення про знижки в платіжках. У нас є фахівці, які готові підтримати вас, підказати можливі механізми зменшення тарифів», - звернувся Олексій Гончарук до очільників ОДА.

   Голова Харківської обласної державної адміністрації Олексій Кучер зазначив, що відразу після наради з Президентом звернувся з відповідним дорученням до голів усіх міст обласного значення.

   «Харківський міський голова вже відреагував на це, повідомив, на скільки зменшаться тарифи для харків'ян. Ми провели нараду за участі керівників усіх міст області, і вони повідомили, що в середньому тарифи на опалення та гарячу воду будуть зменшені на 20 %. Для нас це дуже важливо. Враховуючи тенденцію до зменшення вартості газу, має зменшуватися й ціна на комунальні послуги для людей. Уже в січні всі жителі Харківської області повинні отримати платіжки за грудень зі зниженими тарифами», - підкреслив голова ХОДА.

  Під час наради він також запевнив, що сприятиме вирішенню проблемних питань, які можуть виникнути в теплопостачальних підприємств з НАК «Нафтогаз» у зв’язку зі зменшенням тарифів для населення.

   Також у ході селекторної наради обговорили питання комп’ютеризації медичних закладів у рамках медичної реформи та боротьбу з тіньовими АЗС.

   Що стосується комп’ютеризації медзакладів, то Харківщина на сьогодні посідає провідні позиції серед регіонів країни. Питання виникають  лише по закладах міста Харків, але представники міської ради запевнили Олексія Кучера, що необхідна техніка буде закуплена в строки, визначені Кабінетом міністрів.

   Щодо боротьби з нелегальними заправками – за дорученням прем’єра в ХОДА буде проведено відповідну нараду за участі представників прокуратури, СБУ та ДФС.