line

ZSU

karmy

bezviz

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Адмінпослуги

 

На виконання вимог Законів України «Про внесення змін   до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 01 березня 2016 року Центр надання адміністративних послуг працює  за графіком:

Понеділок-п'ятниця з 09.00 до 16.00

Середа з 09.00 до 20.00

Без перерви на обід

Вихідні - субота, неділя

 

До уваги мешканців Балаклійського району!

 

  З  01.01.2017 в Центрі надання адміністративних послуг надаються послуги Державної міграційної служби тільки з вклеювання фотографії в паспорт по досягненню 25- та 45- років.

   Отримання паспорта (ІD-карток) по досягненню 16 (14) років, у зв'язку з втратою, заміна паспорта у зв'язку зі зміною прізвища, непридатністю паспорта до користування, отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон здійснюється Балаклійським районним відділом Державної міграційної служби України за адресою м. Балаклія, площа Ростовцева,1 ( вхід з двору, 1-й під'їзд)

 

Положення про центр надання адміністративних послуг
триває завантаження...

 

Регламент центру надання адміністративних послуг
триває завантаження...

 

 

Паспорт Центру надання адміністративних послуг Балаклійського району


В Центрі надання адміністративних послуг при Балаклійській районній державній адміністрації (м. Балаклія, площа Ростовцева, 1, тел. 2-10-44)  надаються послуги Державного агентства земельних ресурсів України

 

 

 

Через адміністратора Центру надаються послуги:

1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

2. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

3. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

Державними кадастровими реєстраторами надаються послуги:

1.Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

2.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

3.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

4.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

5.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

6.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

7.Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

8.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

-землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

-обмеження у використанні земель

-земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

9.Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

 

Надання послуг державними кадастровими реєстраторами здійснюється відповідно Угоди про співробітництво між управліннями (відділами) Держземагентства у районах Харківської області та районними державними адміністраціями (органами місцевого самоврядування) в сфері надання адміністративних послуг та діє до моменту законодавчого врегулювання надання таких послуг виключно через адміністратора Центру.

 

Графік прийому суб’єктів звернень державним кадастровим реєстратором:

понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота

 

Зразки заповнення заяв та декларацій


Інформаційна картка

Технологічна картка

Перелік адміністративних послуг (витяг з офіційного сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України станом на 19.10.2012)


 Адміністративні послуги

(інформаційні, технологічні картки адміністративних послуг)

Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації

 

Адміністративні послуги, щодо виконання підготовчих та будівельних робіт та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об"єктів:

-Інформаційні картки

-Технологічні картки

 

Адміністративні послуги, які надаються Відділом у Балаклійському районі ГУ Держгеокадастру у Харківській області:

-Заяви

- Інформаційні картки

- Технологічні картки

- Графік прийому громадян

 

Адміністративні послуги, які надаються Державною міграційною службою:

- Інформаційні та технологічні картки

 

Адміністративні послуги, щодо реєстрації прав на нерухоме майно:

-Заяви

- Інформаційні картки

 

Адміністративні послуги, щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

-Заяви

 

В центрі надання адміністративних послуг

при Балаклійській районній державній адміністрації

з 1 жовтня 2014 року надаються наступні види послуг, а саме:

1.

Державна реєстрація юридичної особи

або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

5.

Державна реєстрація змін про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб

та фізичних осіб-підприємців

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін

до них

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням

9.

Реєстрація громадського об'єднання

10.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об'єднання

11.

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об'єднання   та/ або статуту

12.

Внесення до Реєстру громадських   об'єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

13.

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об'єднання

14.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об'єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

15.

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об'єднання, а також про припинення діяльності громадського об'єднання

16.

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

17.

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

18.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

19.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

20.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

21.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

22.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

23.

Реєстрація місця проживання особи

24.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

25.

Реєстрація місця перебування особи

26.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи