line

ZSU

karmy

bezviz

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Робота зі зверненнями громадян - на постійному контролі райдержадміністрації

Робота із зверненнями громадян в Балаклійській районній державній адміністрації посідає домінуюче місце, оскільки є пріоритетним напрямком її діяльності.

 

 

 

 

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Балаклійською районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

До районної державної адміністрації протягом 2014 року надійшло 751 звернення, що на 385 менше проти кількості звернень за відповідний період 2013 року – 1136.

Всього звернулось 1414 громадян, порушено 761 питання, 361 з яких вирішено позитивно, по 371 надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, значне місце займали питання соціального захисту – 394, комунального господарства – 175, з питань сім’ї, дітей, молоді... – 31, освіти, науки ... – 5, житлової політики – 19, транспорту – 10, решта - інші питання.

За 2014 рік головою райдержадміністрації проведено 39 особистих прийомів громадян (із них 20 виїзних), під час яких було прийнято 93 громадянина. Ними порушено 101 питання, із них 43 вирішено позитивно, по решті надані роз'яснення. Заступниками голови районної державної адміністрації за відповідний період 2014 року було проведено 98 особистих прийомів та прийнято 92 громадянина, було порушено 92 питання, із них 47 вирішено позитивно, решта – надані роз’яснення.

Протягом року керівництвом районної державної адміністрації були проведені телефонні зв’язки з населенням - "Пряма лінія", надійшло  36 звернень. На деякі із звернень, які надходили під час проведення прямої лінії, надано роз’яснення безпосередньо під час спілкування, решта звернень, які потребують більш ретельного розгляду були зареєстровані та поставлені на контроль виконання відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації.

Продовжує функціонувати “телефон довіри” у громадській приймальні райдержадміністрації щопонеділка з 16 до 18 години, за звітний період 2014 року звернулося 15 громадян. Питання беруться на контроль та виконання з наданням відповіді заявникам.    

Безоплатна первинна правова допомога мешканцям Балаклійського району надається в приміщенні райдержадміністрації згідно "графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації". За 2014 рік безоплатну первинну правову допомогу отримали 49 громадян.

Робота із зверненнями громадян у діяльності Балаклійської районної державної адміністрації і надалі буде спрямована на поліпшення якості розгляду та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < червня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 23 24 25
26 27 28 29 30    

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal