line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України

Постановою Кабінету Міністрів України від 4.03.2015 № 105 затверджено Порядок виплати компенсації підприємствам, установам та організаціям у межах середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за рахунок коштів державного бюджету.

Бюджетні кошти спрямовуються підприємствам, установам, організаціям на компенсацію витрат на виплату середнього заробітку працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу не більше одного року.

 

Для виплати компенсації підприємство, установа або організація подає щомісяця до 15 числа управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, згідно з додатком 1 до вищезазначеної постанови, погоджений районним (міським) військовим комісаріатом, який здійснював призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби.

 

Обчислення середнього заробітку працівникам здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 8.02.1995 № 100.

 

Оподаткування, нарахування і сплата єдиного соціального внеску на компенсацію здійснюється відповідно до Податкового кодексу України і Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 

Звіти потрібно надавати у двох примірниках до управління соціального захисту населення райдержадміністрації за адресою:

м. Балаклія, пл. Ростовцева, 4, 2-й поверх, каб. 18. Тел. для довідок 5-36-81

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < березня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal