line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Якість шкільної освіти: соціальне замовлення і шляхи його реалізації

seminarСаме це питання обговорювалось на районному семінарі директорів загальноосвітніх навчальних закладів минулого вівторка у Вербівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

 

 

 

Крім директорів шкіл, участь у роботі семінару взяли Т. М. Харченко, завідувачка районного методкабінету, О. І. Дворічанська, головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації, І. О. Кожевнікова, голова райкому профспілки працівників освіти і науки України, Т. В. Дрожжина, проректор з навчальної роботи Харківської академії безперервної освіти, кандидат педагогічних наук.

 

Тетяна Володимирівна Дрожжина зосередила увагу директорів шкіл на проблемі категорії якості в контексті міжнародних індикаторів якості освіти, а саме: освітнє середовище та школи, фінансові та кадрові ресурси, які інвестують в освіту, доступ до освіти, результативність освітніх інституцій. За даними сучасних експертів, у всіх країнах ОЕСР початок навчання – з 4-річного віку (82%), у шести країнах – з 3-річного віку (90%). Кожна людина повинна мати особистісний освітній ресурс, який забезпечує самовизначення та самореалізацію.

 

Пріоритетною складовою управлінської діяльності директора школи має бути моделювання бажаного рівня якості, підвищення якості освіти, перехід до нової якості, діагностування і моніторинг рівня якості освіти. Кожен навчальний заклад обирає форми і методи роботи з даного напряму. Так, Вербівська ЗОШ в основу своєї навчально-педагогічної діяльності поклала модель під назвою «Вербівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – поліцентр інноваційної діяльності». Через обрані напрями роботи та форми їх реалізації педагогічний колектив очікує отримати такі результати, які свідчитимуть про ступінь оволодіння учнями основними життєвими навичками-інваріантами, як-от: психофізіологічними, емоційними, освітніми, моральними, комунікативними тощо.

 

Практична частина семінару – відкриті уроки: математики у 2-Б класі (вчитель Н. М. Устиченко), біології у 8-му (вчитель Н. П. Синельник), англійської в 11-му (вчитель О. М. Майборода), презентація видів позанавчальної учнівської діяльності, яка проілюструвала, як педагогічний колектив, дбаючи про формування успішної особистості, розвиває інтелект, здатність до креативного мислення та вміння вмотивовувати власну навчальну діяльність кожним учнем – від першокласника до випускника.

 

Зі слів директора школи С. П. Бовдуй, педагогічна практика має відпрацьовані і перевірені часом засоби підвищення якості освіти у ЗНЗ, а саме: створення належної матеріально-технічної бази, різноманітні форми організації навчально-виховного процесу, прийоми забезпечення цілісного підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, мотивація вчителів до здійснення інноваційної діяльності, психолого-педагогічні консультації для батьків, психологічний супровід навчально-виховного процесу.

 

Оглядаючи навчальні кабінети, спортивний та актовий зали, шкільну їдальню, тематичні реакреації, учасники зібрання переконалися в тому, що у навчальному закладі все – від оформлення освітнього середовища до проведення уроку чи заняття гуртка за інтересами – працює на створення єдиної освітньої системи, здатної підготувати учнівську молодь до життя у складному швидко змінюваному суспільстві.

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < квітня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal