line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Під час семінару-наради було розглянуто ряд актуальних питань життєдіяльності району

IMG 7584Сьогодні під головуванням голови райдержадміністрації Степана Масельського, за участі голови районної ради Олександра Літвінова, представників правоохоронних органів та силових структур, відповідальних працівників районної державної адміністрації, районної ради, керівників органів місцевого самоврядування, представників районних ЗМІ проведено семінар-нараду з керівниками органів місцевого самоврядування.

   Під час семінару-наради було розглянуто ряд актуальних питань життєдіяльності  району.

   Про виконання заходів з ліквідації спалаху африканської чуми свиней на території Балаклійської міської ради проінформував присутніх Андрій Терещенко, в.о. начальника управління Держпродспоживслужби в Балаклійському районі.

IMG 7580Як повідомив Андрій Сергійович, в Балаклійському районі проводяться всі необхідні організаційні, ветеринарно-санітарні заходи щодо ліквідації осередку африканської чуми свиней на території Балаклійської міської ради та недопущення розповсюдження збудника африканської чуми свиней по території району. Так, в м. Балаклія встановлено два облаштованих карантинних поста, перекриті дві другорядні дороги, фахівцями Держпродспоживслужби та районної державної лікарні ветеринарної медицини організовано цілодобове чергування. В епізоотичному осередку спеціалістами Держпродспоживслужби обстежено 1416 дворів, на ринках – м. Балаклія та смт. Андріївка надано приписи про заборону торгівлі на ринках живими тваринами, м’ясом та іншими продуктами тваринництва. Забезпечення населення продуктами тваринництва здійснюється через торгівельні мережі з обов’язковою наявністю супровідних ветеринарних документів. Наразі свиногосподарства району працюють в "закритому режимі". Станом на 31.01.2017 загибелі свиней не було.

IMG 7624Голова райдержадміністрації Степан Масельський, наголосив на тісній співпраці та виконанні всіх необхідних заходів щодо недопущення розповсюдження збудника африканської чуми свиней по території району, а також проведенні роз’яснювальної роботи серед населення.

Про стан розрахунків населення за надані житлово-комунальні послуги проінформував Олександр Ситнік, начальник управління економічного розвитку, торгівлі, житлово-комунального господарства та інфраструктури районної державної адміністрації.

   На сьогодні питання розрахунків за житлово-комунальні послуги є актуальним, оскільки від їх рівня в значній мірі залежить стале проходження опалювального сезону в районі. За 2016 рік рівень розрахунків населення за житлово-комунальні послуги в цілому по району склав 84,9%, у тому числі за послуги з теплопостачання 64,8%, водопостачання і водовідведення 162,0%, послуги житлово-експлуатаційних підприємств 97,2%.

IMG 7629Станом на 1 січня поточного року в районі заборгованість населення за житлово-комунальні послуги залишається значною. Тому на сьогодні органам місцевого самоврядування разом з комунальними підприємствами рекомендовано максимально активізувати роботу з населенням щодо забезпечення поточних розрахунків за житлово-комунальні послуги.З метою соціального захисту населення, у зв’язку з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги органами місцевого самоврядування також повинна постійно проводитися роз’яснювальна робота щодо необхідності оформлення населенням житлових субсидій.

   "Кожен керівник органу місцевого самоврядування повинен проаналізувати стан розрахунків та спроможність здійснювати відповідні розрахунки споживачами, провести широку роз’яснювальну роботу серед соціально незахищених верств населення щодо можливості оформлення субсидій, в тому числі надати всебічну допомогу в її оформленні" – зазначив голова райдержадміністрації.

IMG 7631Начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та з питань запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації Мельник Є.І. та військовий комісар Балаклійського районного військового комісаріату Логвіненко О.П. поінформували присутніх про необхідність приведення військового обліку сільських, селищних рад району у відповідність до Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2016 року № 921.

   Проведення у 2014 -2015 роках в Україні заходів часткової мобілізації виявило ряд суттєвих недоліків в організації та якісному веденні військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.Зважаючи на важливість цього питання та для усунення виявлених недоліків Кабінетом Міністрів України прийнято відповідну постанову.

   Доповідачами було наголошено на дотриманні основних вимог під час ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних.

IMG 7641Не менш важливим питанням залишається й посилення контролю за умовами проживання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, про що доповіла начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Леся Молодовець.

“Хочу наголосити на тому, що повинно бути відповідальне ставлення кожного з нас до дітей, будь то керівник району, органу місцевого самоврядування, навчального закладу чи пересічний громадянин, адже це запорука того, що в разі якщо будь-яка дитина, яка мешкає в районі опиниться в кризовій життєвій ситуації, то ми і з вами зможемо оперативно відреагувати на це і надати всебічну допомогу” – зазначив голова райдержадміністрації”.

   Радник голови районної ради з питань залучення інвестицій, міжнародного співробітництва та зв’язків з територіальними громадами Віра Пономаренко поінформувала всіх присутніх про порядок участі місцевих рад району в обласному конкурсі територіальних громад “Разом в майбутнє”, зазначивши що в цьому році основними номінаціями конкурсу є:

 - «Енергоефективність та енергозбереження» (заміна старих вікон  і дверей на енергозберігаючі; утеплення приміщень соціальної сфери та житлових будинків; заміна систем опалення; заміна систем освітлення приміщень та вулиць у населених пунктах; впровадження інших інноваційних енергозберігаючих технологій);

 - «Чисте довкілля» (будівництво та реконструкція водозабірних споруд, водопровідних та каналізаційних очисних споруд із застосуванням новітніх технологій та обладнання, зокрема у сільській місцевості; упорядкування зон санітарної охорони джерел питного водопостачання; впровадження технологій та обладнання установок доочищення питної води; облаштування майданчиків для збору твердих побутових відходів; здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення екологічної ситуації на території громади);

 - «Добробут громад» (благоустрій територій громад; облаштування сенсорних кімнат, приміщень для психологічної реабілітації дітей-інвалідів та їх батьків, центрів громадських ініціатив, гармонійного розвитку та комунікації, соціальної адаптації людей похилого віку, дітей, молоді, майстерень для відновлення народних традицій; тощо).

IMG 7609Балаклійський район з 2012 року приймає активну участь в вищезазначеному обласному конкурсі. Зокрема, в 2016 році на участь в даному конкурсі було подано 97 заявок, 20 з яких отримали перемогу. Таким чином, на території району в 2016 році було виконано робіт на загальну суму понад 3,5 млн. грн., з яких було залучено 1,7 млн грн. обласних коштів та 178 тис. грн. – коштів громад.

“Для вирішення нагальних проблем соціально-економічного характеру, поліпшення інфраструктури населених пунктів району закликаю вас більш активно приймати участь в подібних конкурсах. Маю сподівання на те, що позитивна тенденція участі територіальних громад району в конкурсах збережеться і цього року, зауважив Степан Масельський, голова райдержадміністрації”.

   Також під час наради було розглянуто питання щодо порядку взаємодії та взаємоінформування при попередженні або загрозі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

IMG 7589IMG 7603IMG 7651


 

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < березня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28 29 30 31    

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal