line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Володимир Гройсман та Юлія Світлична відвідали «Прозорий офіс» соцпослуг у його перший робочий день

thumb-newsSpisok-900x600-67abГлава ХОДА зазначила: Харків став одним з 5 міст країни, де реалізується пілотний проект, що фінансується Кабінетом Міністрів України.

 

 

 

 

   На реалізацію проекту в Харківській області спрямували 21 млн грн. У результаті створено два центри надання соціальних послуг, що працюють у форматі «прозорий офіс», - у Шевченківському та Київському районах міста Харків. Офіси розташовані в приміщеннях адміністрацій районів на вул. Чернишевській, 55, і пр. Науки, 17а.

   «У «прозорих офісах» надаватимуть 236 послуг по всіх видах і напрямках, включаючи також адміністративні послуги», - пояснила Юлія Світлична.

   Так, харків'яни можуть звернутися до центрів з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, отримання паспорта громадянина України у вигляді ID- карти, отримання паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм для виїзду за кордон. Також тут оформлять цілий пакет різноманітних соціальних послуг - компенсацій, пільг, субсидій, послуг у сфері пенсійного забезпечення тощо. Документи приймуть протягом 15 хвилин. Частина послуг доступна в електронному вигляді: подати заяву та необхідні документи можна через електронний кабінет на веб-порталі центру. Також онлайн можна записатися на прийом на зручний час і не проводити години в черзі.

   Юлія Світлична підкреслила, що головні переваги центрів - орієнтований на громадян режим роботи та некабінетна система обслуговування, що додасть прозорості роботі чиновників. У «прозорих офісах» також створені умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями. У тому числі, співробітники офісів пройшли курс навчання мові жестів.

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < травня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal