line

ZSU

karmy

bezviz

 

Измени Одну Жизнь 

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

Управління соціального захисту населення - інформує

1  На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 року №3 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” з метою наповнення офіційного веб – сайту Балаклійського району та забезпечення прозорості і відкритості у діяльності Балаклійської районної державної адміністрації, повідомляю наступне.

 

Сектор з питань праці та зайнятості населення

 

   В районі стабільно зростає рівень середньомісячної заробітної плати.

   Балаклійський район займає 3 місце по області за рівнем заробітної плати, станом на 01.07.2017 середньомісячна заробітна плата штатних працівників складає 7626 грн., що складає 125,3% до середнього рівня по області.

  За статистичними даними станом на 01.10.2017 заборгованість із виплати заробітної плати складає 2745,7 тис.грн., це ТОВ «Українська геофізична компанія», ВАТ «Автотранс», Балаклійське підприємство теплових мереж, Балаклійське РВЕ та РЕМ                                   АК «Харківобленерго»,ПЖКГ «Курганське».

  З метою контролю за своєчасною та в повному обсязі виплатою заробітної плати та сплатою внесків до Пенсійного фонду України, райдержадміністрацією в межах повноважень вживаються всі можливі заходи.

   Ведеться моніторинг заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах району. За результатами ведення моніторингу по підприємствам, де вбачається зростання заборгованості з виплати заробітної плати, направляються листи до Головного управління Держпраці в Харківській області з метою вжиття дієвих заходів.

   На 01.10.2017 на обліку в районній службі зайнятості перебуває 1316 чол., що на       43 чол. менше, ніж на відповідний період минулого року.   За допомогою служби зайнятості протягом січня-вересня 2017 року працевлаштовано 2759 чол., що більше на 299 чол., ніж за відповідний показник минулого року.

   Протягом січня-вересня 2017 року прийняло участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру 1246 чол.

   Протягом січня-вересня 2017 року 618 чол. проходили профнавчання. Навчання проводилось за професіями: слюсар-ремонтник, тракторист, водій автотранспортних засобів, товарознавець, касир, продавець продовольчих товарів, перукар та ін..

Відділ грошових виплат і компенсацій

         До відділу субсидій з початку 2017 року звернулося 22032 сім»ї.

  Сума нарахованих субсидій за 9міс. 2017 року становить 108574,3 тис. грн., що на  50281,3 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2016 року.

  На 01.10.2017 у відділі субсидій обслуговується 30 організація та підприємств   району-надавачів житлово-комунальних послуг населенню.

  Профінансовано за 9міс. 2017 року за нараховані субсидії 131406,4 тис.грн., що на 49779 тис.грн. більше, ніж у 2016 році.

            Заборгованість станом на 01.10.2017 становить 51345,5 тис.грн.

  Відділом станом на 01.10.2017 згідно Закону України " Про державну допомогу сім'ям з дітьми" було виплачено допомог 3141 отримувачам на суму 37524,1 тис.грн.,в тому числі:

  - по вагітності та пологах -204 жінки на суму 480,6 тис.грн.;

 - допомога при народженні дитини виплачується – 2213 сім'ям на суму 23624,7 тис.грн.;

 - допомогу на дітей одиноким матерям отримують 641 жінка, на сума – 8779,9 тис.грн.;

  - допомогу на дітей, які знаходяться під опікою отримують – 66 опікуна, яким виплачена сума – 2517,1 тис.грн.

  - допомогу при усиновленні дитини отримують 9 чол. на суму 61,9 тис.грн.

  Кількість отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям     складає 347 сімей, сума виплаченої допомоги з початку 2017 року становить – 9550,8 тис.грн.

  Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства, та дітям-інвалідам отримують   659 чол. З початку року цієї допомоги виплачено на суму 9359,6 тис.грн.

   Тимчасову державну допомогу на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, отримують 40 жінок. Сума виплаченої допомоги станом на 01.10.2017 – 357,7 тис.грн.

  Заборгованість по виплаті всіх видів державних соціальних допомог станом на 01.10.2017 відсутня.

Відділ з питань обслуговування громадян пільгових категорій

  Проводиться робота по підтримці в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги. Забезпечується контроль за нарахованими пільгами з оплати житлово-комунальних послуг. Здійснюється робота по нарахуванню та виплаті всіх видів компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС. Проводиться відшкодування витрат за надані послуги підприємствам – надавачам комунальних послуг. Станом на 01.10.2017 до Єдиного державного автоматизованого реєстру занесена 21006 осіб, яка має право на пільги.

  Станом на 01.10.2017 відшкодовано:

    - за послуги зв’язку   – 0 тис.грн.;

- на комунальні послуги   – 14538,2 тис.грн.;

в т.ч. ветеранам Великої Вітчизняної війни – 10152,1 тис.грн.;

     ветеранам військової служби та ветеранам органів внутрішніх справ – 897,1 тис.грн.;

     пенсіонерам – вчителям сільської місцевості – 2077,3 тис.грн.;

     постраждалим від наслідків аварії на ЧАЕС – 587,9 тис.грн.;

     багатодітним сім’ям – 823,8 тис.грн.

  За звітний період на особистому прийомі спеціалістами прийнято 1087 громадян з питань отримання компенсацій, пільг, та інших виплат.

  В управлінні станом на 01.10.2017 на обліку в Єдиній інформаційній базі даних внутрішньо переміщених осіб перебуває 12430 осіб, 10788 сімей, яким надано довідки внутрішньо переміщених осіб відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №509 (зі змінами).

  Станом на 01.10.2017 було 454 внутрішньо переміщеним осіб виплачено щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, на суму 5501,2 тис.грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505( зі змінами).

  На 01.10.2017 розглянуто і надано відповіді на звернення 335 громадян.

  Видано пільгових посвідчень: ветеран праці - 248, членам сімей загиблих (померлих) – 4, інваліди війни – 20, учасники війни - 0.

  Виплачена матеріальна допомога за рахунок коштів районного бюджету 308 чол. на суму   194,1 тис. грн.

  З державного бюджету матеріальну допомогу на загальну суму 8,7 тис. грн. отримали 5 інвалідів та 9 непрацюючих малозабезпечених осіб.

  Станом на 01.09.2017 року за рахунок коштів державного бюджету оздоровлено 30 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи,віднесених до 1 категорії, на суму – 157,5 тис. грн; за рахунок коштів обласного бюджету оздоровлено постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до 2 категорії 5 осіб, на суму –  34,4 тис. грн.

  За 9 місяців 2017 року в санаторіях Міністерства соціальної політики України всього оздоровлено 6 осіб: 1 ветеран війни, 5 інвалідів від загального захворювання та з дитинства.

  З обласного бюджету в 2017 році для закупівлі санаторно-курортних путівок для ветеранів війни та інвалідів від загального захворювання та з дитинства виділено 870,0 тис.грн,

  Станом на 01.10.2017 оздоровлено 31 інвалід від загального захворювання та з дитинства, 12 ветеранів війни та 1 особа яка супроводжує інваліда 1 групи.

   На 2017 рік з державного бюджету для відшкодування вартості путівок санаторно-курортним закладам, шляхом безготівкового перерахування коштів за надані послуги з санаторно-курортного оздоровлення для інвалідів від загального захворювання та з дитинства виділено 31,5 тис.грн., для інвалідів спинального профілю – 36,4 тис.грн. та осіб, які супроводжують інвалідів І групи – 4,7 тис.грн. Станом на 01.09.2017 укладено 2 договори з ДП “Санаторно-курортний реабілітаційний центр “Слов’янський курорт” та 1 договір з ДП «Клінічний санаторій ім. Пирогова».

  Виплачена компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку 22 інваліда війни та 2 інвалідам від загального захворювання на загальну суму 9,3 тис.грн.

                    Відділ соціальних інспекторів

  Станом на 01.10.2017 року кількість обстежень сімей, проведених соціальними інспекторами з метою підтвердження їх права на призначення допомоги становить 1640. За звітний період перевірено 8872 справи, встановлено 46 випадків виявлення неповної інформації про доходи. Сума надміру нарахованих коштів, які підлягають поверненню до бюджету по субсидії за звітний період складає 49,4 тис.грн. Сума повернутих коштів на рахунок управління складає 38,0 тис.грн. Сума зайво нарахованих і сплачених коштів за звітний період по державним допомогам складає 67,3 тис.грн. Сума повернутих коштів на рахунок управління складає 11,9 тис.грн.

  Для перевірки достовірності та повноти інформації про доходи, які використовуються при призначенні субсидії, проведена перевірка відомостей про доходи громадян, наданих ТОВ «Макошагро». Порушення не встановлено.

   Управлінням проведена звірка виконавчих документів за рішеннями суду про стягнення коштів на користь держави та провадження за сумами в інтересах управління соціального захисту населення з ВДВС Балаклійського районного управління юстиції в Харківській області, Комінтернівським ВДВС м. Харків ГТУЮ в Харківській області, Чугуївським міськрайонним ВДВС, Нікопольським ВДВС ГТУЮ у Дніпропетрівській області, Машівським районним ВДВС ГТУЮ у Полтавській області та відправлені акти звірення виконавчих документів за рішеннями суду про стягнення коштів на користь держави до Московського ВДВС м. Харків ГТУЮ в Харківській області, Печерського районного ВДВС м. Київ ГТУЮ у м. Київі.

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < листопада 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal