line

ZSU

karmy

bezviz

 

Измени Одну Жизнь 

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

ДПІ повідомляє

 


Міндоходів зібрало у жовтні 11 млрд. грн. ЄСВ

 


 

 

   

 

 

Зміна адміністратора єдиного соціального внеску не принесла жодних незручностей платникам – за перші три тижні адміністрування ЄСВ органами Міндоходів прийнято та оброблено 660 тисяч звітів, а надходження внеску склали майже 11 млрд. грн.

При цьому дві третини звітів (65%) були надані платниками за допомогою систем електронного звітування. Аналітики Міндоходів в подальшому очікують сталого зростання питомої ваги електронних документів у загальному обсязі звітності з ЄСВ.

Для зручності платників, що подавали звіт на папері, було подовжено робочий день фахівців Центрів обслуговування платників податків.

За наявною інформацією, черг, труднощів у поданні звітності, немотивованих відмов у прийомі документів або інших негативних наслідків від зміни адміністратора ЄСВ не зафіксовано.

Всі кошти, які надійшли на рахунки Міндоходів, відкриті у головних управліннях Держказначейства, були оперативно розподілені між фондами соціального страхування.

Нагадаємо, що процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Міністерство доходів і зборів України розпочало з 1 жовтня 2013 року. Саме з цього періоду суми нарахованого єдиного внеску підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкриті в Головних управліннях Державної казначейської служби України.

Рахунки розміщено на офіційному веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри» за адресою:http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html.

Звітність в електронному вигляді платники повинні надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів УкраїниЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Харківською митницею Міндоходів проведено митне оформлення імпортних товарів за наданими ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С. Орджонікідзе» митними деклараціями

Зокрема: по 2-х митних деклараціях - митна вартість відкоригована у бік збільшення, за 6 митними оформленнями підприємства було підтверджено задекларований рівень митної вартості на основі наданих додаткових документів.

Стосовно товару, однозначність класифікації якого потребує додаткових лабораторних досліджень, підприємством ПАТ „ХТЗ” (до остаточного отримання висновків митного органу, відповідно до статті 260 Митного кодексу України) самостійно прийнято рішення на оформлення тимчасової митної декларації.

Нагадаємо, що протягом 09.10-17.10.13 до Харківської митниці Міндоходів від ПАТ «Харківський тракторний завод ім. С. Орджонікідзе» (ПАТ „ХТЗ”) для оформлення імпортних товарів надійшло 9 митних декларацій.

Відповідно до наданих документів, ціна на комплектуючі деталі, заявлена ПАТ „ХТЗ”, істотно відрізнялася від ціни, за якою ідентичні деталі ввозилися в Україну на адреси інших осіб, непов’язаних з постачальником. Водночас виникли і певні питання щодо класифікації окремих товарів. Згідно із ст. 53 Митного кодексу України підприємству  було запропоновано надати додаткові документи на підтвердження заявленої митної вартості.

Станом на 21 жовтня 2013 року – ПАТ „ХТЗ” було надано до митниці додаткові документи щодо підтвердження заявленого рівня митної вартості та класифікації товарів.

Враховуючи вищезазначене, митні процедури щодо товарів, ввезених у жовтні на адресу ПАТ «ХТЗ», здійснюються відповідно до вимог та у терміни, визначені законодавством з питань митної справи.

Доходів не отримав – книги обліку не заповнюються

ФОП  - платники єдиного податку  першої – третьої груп не заповнюють  книгу обліку доходів або книгу обліку доходів і витрат, якщо протягом робочого дня доходи не отримували.

Про це повідомили фахівці ГУ Міндоходів у Харківській області.

Відповідно до пп. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

Підпунктом 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ передбачено, що платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат.

Порядки ведення книг обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, та книг обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість затверджені наказом Міністерства фінансів України від 15.12.11 № 1637 (далі – Порядки № 1637).

Відповідно до вимог Порядків № 1637 фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп відображають фактично отриману суму доходу та фактично понесених витрат від провадження діяльності. 

Записи в книгах обліку доходів або книгах обліку доходів і витрат здійснюються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Враховуючи вищевикладене, якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку, яка віднесена до першої – третьої групи, протягом робочого дня не отримувала дохід, то заповнювати книгу обліку доходів або книгу обліку доходів і витрат не потрібно.

Відшкодування ПДВ казначейськими векселями

З 21.09.2013 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України, якою затверджено Порядок видачі, обігу, обліку фінансових казначейських векселів, виданих як електронний документ, та сплати за ними.

Законодавчо передбачено, що бюджетне відшкодування у вигляді казначейських фінансових векселів платники отримуватимуть за принципом добровільності. Платники зможуть обирати для себе найоптимальніший варіант повернення коштів – або грошима, або векселями.

Відповідно до Постанови для отримання бюджетної компенсації векселями платнику достатньо написати заяву до органу доходів і зборів, однак при цьому сума відшкодування повинна становити не менше 500 тис. гривень.

Водночас, претендувати на отримання казначейських векселів не можуть ті платники, проти яких порушено кримінальне провадження за ухилення від сплати податку або проводиться адміністративне оскарження.

При цьому, автоматичне бюджетне відшкодування як і зараз здійснюватиметься грошовими коштами.

Разом з цим, у Міндоходів наголошують, що відшкодування ПДВ казначейськими векселями буде здійснюватися після затвердження кабінетом Міністрів України граничної суми відшкодування. Після опублікування цієї постанови, Міністерством буде сформовано реєстр платників, яким протягом 5 робочих днів ПДВ буде відшкодовано казначейським векселем.

З огляду на зазначене  платникам податків необхідно вчасно подати заяви про обрання такого способу відшкодування до органів доходів і зборів, на обліку в яких вони знаходяться.

На кордоні виявлено 20 кг дурман-трави в ящику для сміття

Спробу незаконного переміщення некурильного тютюну – насваю -  було припинено співробітниками Харківської митниці Міндоходів спільно з працівниками прикордонної служби в пункті пропуску «Тополі».

Речовину темно-зеленого кольору, що містить рослинні компоненти було виявлено під час проведення митно-прикордонного контролю поїзду сполученням «Ташкент - Харків». 50-річний громадянин Узбекистану приховав від митного контролю 20 кг насваю в ящику для сміття, помістивши речовину в пластикові пляшки.

В результаті у відношенні порушника було складено протокол за ознаками  ч.1 ст.483 Митного кодексу України «переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю». Санкція статті передбачає накладення штрафу у розмірі 100 відсотків вартості предметів правопорушення, з їх конфіскацією.

Довідково. Насвай - вид некурильного тютюнового виробу, традиційний для Центральної Азії. Основними складовими насвая є тютюн і гашене вапно, та інші компоненти. Гашене вапно або зола змінюють кислотність середовища ( в лужну сторону) і збільшують всмоктування нікотину в кров через слизову оболонку ротової порожнини. Вживання насвая викликає нікотинову залежність.

Облік доходів і витрат для 961 тис. підприємців за новою формою

За даними Міндоходів біля 961 тис. громадян України зареєстровані, які фізичні особи – підприємці, які обрали  загальну систему оподаткування, або провадять незалежну професійну діяльність. Саме для спрощення обліку ведення книги доходів і витрат  цієї категорії платників податків та  для надання їм можливості самостійно обирати  спосіб  ведення  обліку доходів і витрат в електронному або паперовому  вигляді, Міністерством доходів і зборів України наказом  від 16.09.2013 № 481 затверджено нову форму Книги обліку доходів і витрат  та Порядок її ведення.

Також, прийняття вказаного наказу забезпечило виконання Закону України від 04 липня 2013 року №404 - VII „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи”  та  вимог пункту 177.10 статті 177 та пункту 178.6 статті 178 Розділу IV  Податкового кодексу України.

Зазначену Книгу обліку доходів і витрат  ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – самозайняті особи). Записи у Книзі повинні вестися за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів про отримані доходи та документально підтверджені витрати.

Як вже було зазначено вище, новим Порядком ведення Книги  обліку доходів і витрат  передбачено, що Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги у паперовому вигляді вона повинна подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги для реєстрації.

У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі, така особа  зобов’язана отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом та сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Після отримання самозайнятою особою повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з діючим Порядком.

У Книзі обліку доходів і витрат  в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.

Фізичні особи - підприємці, зареєстровані як платники податку на додану вартість, не включають до витрат і доходу суми податку на додану вартість, що входять до ціни придбаних або проданих товарів (робіт та послуг).

Книга зберігається у самозайнятої особи протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються самозайнятою особою для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Закон про трансфертне ціноутворення вчасно отримає необхідну нормативну базу, - Олександр Клименко

Кабінет Міністрів України, напередодні, 23 жовтня, затвердив черговий пакет документів, необхідних для імплементації норм закону про трансфертне ціноутворення. Зокрема, розпорядженнями Уряду визначено перелік джерел офіційної інформації для розрахунку ринкового діапазону цін, а також перелік спеціалізованих комерційних видань для цілей трансфертного ціноутворення.

Використання інформації про ціни з єдиних джерел дозволить уникнути спорів щодо відомостей про ринкові ціни, в тому числі по групах товарів, що не котируються на біржах.

Зокрема, Міндоходів і платники під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням матимуть змогу скористатися інформацією про ринкові ціни з таких джерел як щомісячний інформаційний бюлетень «Огляд цін українського та світового товарних ринків» (видає ДП «Держзовнішінформ»), інформаційно-аналітичний продукт «Товарний монітор. Україна» і Вісник Міністерства доходів і зборів України. В якості допоміжних джерел інформації про ринкові ціни визначені веб-сайти  Мінрегіону та Мінагрополітики.

Відповідно до затвердженого Урядом Порядку, передбачена актуалізація переліку шляхом подання центральними органами виконавчої влади протягом двох місяців відповідних пропозицій.

«Імплементація закону відбувається за планом. У мене немає сумнівів, що ми вчасно отримаємо всю нормативну базу, необхідну для якісного впровадження механізмів контролю за трансфертним ціноутворенням. Підкреслю, що процес формування підзаконних актів відбувається у тісній співпраці з діловими колами», - зауважив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.

Нагадаємо, минулого тижня Кабмін двома постановами затвердив Порядок  узгодження цін у контрольованих операціях, відповідно до якого під час контролю за трансфертним ціноутворенням підприємства матимуть змогу попередньо узгодити ціни  та укласти відповідну угоду з Міністерством доходів і зборів.  Окрім цього, був затверджений  Порядок розрахунку та застосування ринкового діапазону цін і ринкового діапазону рентабельності для цілей трансфертного ціноутворення. Розрахунок таких діапазонів є необхідною умовою використання методів визначення ціни у контрольованих операціях.

Кабмін затвердив п’ятирічну Стратегію розвитку Міндоходів

Кабінет Міністрів України затвердив Стратегічний план розвитку Міністерства доходів і зборів до 2018 року.

Цим документом визначено комплекс з  восьми стратегічних напрямів розвитку Міністерства, які деталізовані за конкретними стратегічними цілями, алгоритмами та строками їх виконання.

Відповідно до Стратегії, у найближчі п’ять років робота Міндоходів буде спрямована на  вдосконалення податкових і митних сервісів, розвиток партнерських стосунків з громадянами та бізнесом, активізацію міжнародної торгівлі за рахунок оптимізації митного регулювання, боротьбу з корупцією та «тіньовим» сектором економіки, запровадження сучасної IT-функції у роботу органів доходів і зборів.

Зокрема, Міністерство планує за результатами аналізу очікувань платників і міжнародного досвіду запровадити  низку  найбільш затребуваних послуг та сервісів для кожного з сегментів платників, у першу чергу, електронних. Наприклад, планується  запровадження сервісу попереднього заповнення декларацій (e-Filing), розвиток кабінету платника (e-Taxpayers Files), впровадження сервісу інтернет-платежів для сплати податків (e-Payments), у тому числі платежів через мобільні пристрої.

У Міністерстві також планують переорієнтувати роботу уже працюючих сервісних центрів на надання усього комплексу адміністративних послуг з податкових і митних питань.  Увага також буде приділена розвитку митних пунктів пропуску, забезпечення їх сучасними технічними засобами митного контролю: GPS-замками, мобільними та стаціонарними сканерами, електронними вагами, системами відеоспостереження та зчитування номерів тощо.

Міністерство й надалі приділятиме увагу вдосконаленню системи електронного декларування товарів за рахунок зменшення кількості документів у паперовому вигляді, удосконалення процедури прийняття електронної митної декларації до оформлення з автоматичним присвоєнням реєстраційного номеру. Будуть розроблені механізми прийняття автоматизованого рішення (без участі інспектора митниці) щодо можливості випуску товарів у обіг, вдосконалена процедура завершення митного оформлення за попередньою декларацією без доставки вантажів на митницю призначення та інше.

Задля підвищення ефективності методів протидії мінімізації сплати податків Міністерство має намір втілити  у життя  концепцію електронного аудиту, сформувати ризикоорієнтований підхід до контрольно-перевірочної роботи з трансфертного ціноутворення.

Стратегією передбачене удосконалення існуючих методів попередження і боротьби зі злочинами, пов’язаними з несплатою податків, зборів, митних платежів та витрачання бюджетних коштів. Для цього будуть й надалі розвиватися аналітичні функції оперативно-слідчих підрозділів, побудована сучасна та динамічна ІТ-функція.

Важливе місце у стратегічному плані посідають розробка та впровадження комплексної системи протидії корупції в Міністерстві, налагодження активної взаємодії із міжнародними організаціями, що займаються цими питаннями.

Презентуючи Стратегію, Міністр Олександр Клименко запевнив, що вона буде доведена до усього колективу Міністерства, щоб «кожен співробітник органів доходів і зборів у кожному регіоні України чітко усвідомлював свої задачі, алгоритми їх виконання та персональну відповідальність за результати. Ми розуміємо, що результат роботи усього Міністерства залежить від якості реалізації ініціатив на місцях. Тому чітко визначили стратегічні напрями роботи та зони відповідальності кожного підрозділу та кожного співробітника».

Нагадаємо, Стратегія розвитку Міндоходів розроблялася спільно з консультантами міжнародної аудиторської компанії PricewaterhouseCoopers та отримала схвальні відгуки від Всесвітньої митної організації (WCO).

 

 

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < листопада 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal