line

ZSU

karmy

 

USPP

Ukrainian English French German Italian Russian

Статті

ДПІ повідомляє

 


В Центрі обслуговування платників Балаклійщини пройшла Всеукраїнська акція "Права та обов’язки"


 

 

   

 

 

 

В рамках цієї акції фахівці територіального органу Міндоходів презентували платникам податків брошури «Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів», розроблені Міністерством доходів і зборів України.

Метою Всеукраїнської акції стало підвищення рівня податкової культури, знань  платників податків щодо своїх прав та обов'язків, налагодження партнерських відносин з громадськістю та бізнесом.

Акція отримала схвальні відгуки у громадян, адже не всі чітко знають свої права та обов'язки, проте кожен розуміє, що ці знання необхідні у сучасному суспільстві.

Власники житлової нерухомості можуть провести звірку своїх даних

До кінця 2013 року власники нерухомого майна за бажанням можуть провести звірку кількості своїх об’єктів нерухомості та розмірів їх житлової площі.

За словами фахівців Міндоходів, сьогодні триває формування реєстру платників податку на нерухоме майно та взяття їх на облік. Тому така звірка допоможе уникнути непорозумінь при нарахуванні суми податку у наступному році.

Регіональні підрозділи Міндоходів, у свою чергу, вже направили запрошення прийти на звірку тим громадянам, які, за даними реєстру, є платниками податку на нерухомість.

Оскільки, відповідно до норм чинного законодавства, податок на нерухомість за поточний рік сплачуватиметься у 2014 році, громадяни вже з квітня почнуть отримувати квитанції із нарахованими до сплати сумами. Сплатити податок потрібно буде протягом двох місяців. Для уникнення ажіотажу, черг та зайвого напруження фахівці Міндоходів пропонують власникам нерухомості завчасно, а саме до 31 грудні 2013 року, звірити свої дані.  

Для цього їм потрібно звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації з оригіналами документів про право власності на це майно. Якщо ж громадянин не провів таку звірку, податок буде нараховуватися відповідно до тієї інформації, яка наявна в Міндоходів.

Нагадаємо, що з 1 січня 2013 року вступила в силу норма Податкового кодексу, згідно з якою житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб (у тому числі і нерезидентів), обкладатиметься податком. Оподатковуватимуться будівлі, які відносяться до житлового фонду, а саме – житлові будинки, прибудови до них, житлові будинки садибного типу, квартири, котеджі та кімнати у багатосімейних квартирах. Податок за 2013 рік власники нерухомості сплачуватимуть у 2014 році. 

Спрощено процедуру отримання ліцензій

З 1 листопада змінено порядок організації роботи Міндоходів із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. Зазначені зміни регламентовані наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.10.13 № 603.

« Відтак суб’єкти господарювання, що мають намір отримати нові ліцензії чи продовжити термін дії існуючих, мають можливість звернутись  безпосередньо в Центр обслуговування платників податків ДПІ у Балаклійському районі , за адресою: м. Балаклія, вул.Муканова,63.», зазначив начальник ДПІ у Балаклійському районі Сергій Полторак                                                                                      

Зміни в порядку реєстрації платником єдиного податку!

Згідно з новою редакцією Податкового кодексу України пункту 299.1 статті 299 (набере чинності 01.01.2014 р.) стати платником єдиного податку суб’єкту господарювання можна 2 шляхами:

1) подати заяву щодо обрання або переходу на спрощену систему оподаткування до контролюючого органу;

2) подати заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування держреєстратору під час подання документів для проведення державної реєстрації юрособи або фізособи — підприємця.

У разі обрання другого способу реєстрації, свідоцтво платника єдиного податку видається не пізніше ніж наступного робочого дня з дати отримання контролюючим органом від держреєстратора електронної копії заяви, виготовленої шляхом сканування, одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення держреєстрації юрособи або фізособи — підприємця, якщо така заява додана до реєстраційної картки.

Відповідні зміни внесені й до статтей 17, 24, 26, 42, 43 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV, зокрема, у частині документів, що подаються для проведення держреєстрації та процедури передачі відомостей про держреєстрацію до органу Міндоходів.

Кол-центр Міндоходів тимчасово не працюватиме

У зв’язку з технічним переналаштуванням серверного обладнання сервіси Контакт-центру та „Пульсу” Міндоходів не працюватимуть з 18.00 7 листопада по 14 листопада 2013 року.

У разі виникнення запитань щодо оподаткування, державної митної справи та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у цей період пропонуємо користуватись сервісом «База знань»,  розміщеним на офіційному веб-порталі Міндоходів.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Платники єдиного податку-фізичні особи, які мають статус пенсіонера або інваліда звільняються від сплати єдиного соціального внеску.

Суб’єкти господарювання-фізичні особи, які здійснюють свою діяльність за спрощеною системою оподаткування, особисто звільняються від сплати єдиного соціального внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу відповідно до п.4 ст.4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 8 липня 2010 року № 2464-VI .

Всі інші фізичні особи – підприємці, які працюють за спрощеною системою оподаткування, повинні сплачувати єдиний соціальний внесок за весь період здійснення діяльності , незалежно від того, чи отримували доходи у цей період, чи ні .

Слід зауважити, що фізичні особи-підприємці, які звільнені від сплати внеску мають можливість добровільно, при бажанні стати платником у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Для переходу на сплату єдиного податку подайте відповідну заяву

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Це відбувається за умови, якщо протягом календарного року, який передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником дотримано вимоги щодо обсягу доходу протягом календарного року та середньооблікової кількості працівників (пп. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності регулюється розділом XIV Податкового кодексу України.

Документи, які подаються для реєстрації РРО

Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів:

- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заява про реєстрацію РРО може бути поданою в паперовому або в електронному вигляді.

Нагадуємо, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів  (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

 Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженонаказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417.

 

З 1 січня наступного року сервісом «електронна перевірка» зможуть скористатися «спрощенці»

« З 1 січня 2014 року платникам, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності стане доступним новий сервіс Міністерства доходів і зборів  - електронна перевірка. Суб`єкти господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу матимуть змогу скористатися таким сервісом з 1 січня 2015 року, а  решта  платників – з 1 січня 2016 року,»- зазначила перший заступник начальника ДПІ у Балаклійському районі ГУ Міндоходів у Харківській області Світлана Слєпченко .

З метою проведення такої перевірки платнику необхідно до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку, подати заяву не пізніше, ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Окрім загальних облікових даних, у заяві в обов’язковому порядку  повинна зазначатися наступна інформація:

податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці;

систему оподаткування, що застосовується платником податків;

перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки;

ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30 листопада 1999 року № 291, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 21 грудня 1999 року за № 893/4186;

ведення в електронному вигляді первинних документів, які підтверджують правомірність ведення бухгалтерського обліку;

надання платником податків разом із Заявою до територіального органу Міндоходів України в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документів, які відповідно до Податкового кодексу пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів (якщо такі документи створюються платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації), у форматі, встановленому відповідно до пункту 85.2 статті 85 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу;

спосіб надання документів для електронної перевірки (за допомогою каналу, яким передається електронна звітність, або електронного носія інформації).

Оновлено порядок повернення помилково або надміру сплачених до бюджету коштів

З 15 жовтня 2013 року набрав чинності наказ Мінфіну України від 03.09.2013 року №787 «Про затвердження Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів».

Водночас визнано таким, що втратив чинність наказ Держказначейства України від 10.12.2002 року №226 «Про затвердження Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів».

Порядок № 787 визначає процедури повернення помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів:

— податків, зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету;

— коштів від повернення до бюджетів бюджетних позичок, фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, та кредитів, у тому числі залучених державою (місцевими бюджетами) або під державні (місцеві) гарантії.

Дія Порядку не поширюється на операції з бюджетного відшкодування ПДВ і безспірного списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду.

 

Електронне звітування

Впровадження електронного звітування є зручною процедурою для бізнесу, яка сприяє прискоренню товарообігу, скороченню витрат часу і фінансових витрат суб’єктів господарювання на здійснення митних та податкових процедур.

Електронний документообіг має низку переваг, а саме:

подання звітності у будь-який зручний для платників час впродовж доби, навіть в останній день подання звітності,

автоматичне заповнення «шапок» бланків,

дані електронного звіту автоматично переносяться з бухгалтерської програми,

конфіденційність під час передачі,

отримання квитанції-відповіді про прийняття звітності,

автоматичне отримання в електронному вигляді нових форм звітності при змінах в законодавстві,

інформування про стан звітності.

Крім того, звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання.

Щоб отримати сертифікат електронного цифрового підпису, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів, які працюють у відкритих Центрах обслуговування платників територіальних органів Міндоходів.

 

Оновлений податок на нерухомість

Фахівці ДПІ у Балаклійському району нагадують порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Новими правилами змінено принцип розрахунку податку на житлову нерухомість для фізичних осіб. Податок буде обчислюватися не окремо за кожним з об’єктів, а за всіма (сукупно) об’єктами житлової площі, що перебувають у власності платника податку. Крім того, переглянуто розміри житлової нерухомості, до яких застосовуватиметься пільга. Відтепер „пільгові площі” визначатимуться виходячи із сумарної житлової площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, незалежно від їх кількості.

Наприклад, якщо у фізичної особи є у власності одна або кілька квартир, то податок він сплачуватиме тільки за кількість квадратних метрів сукупної житлової площі, що перевищують 120 кв. м. Приміром, у фізичної особи є дві квартири житловою площею 25 та 105 кв. м. (сукупна житлова площа – 130 кв. м.). За таких умов податок треба буде сплатити тільки за 10 кв. м. (130 кв. м. – 120 кв. м.).

Для власників будинків „пільгова площа” визначена у розмірі 250 кв. м. незалежно від їх кількості. Наприклад, за два житлові будинки, в яких житлова площа 90 та 200 кв. м. (сукупно – 290 кв. м.), податок буде сплачуватися за 40 кв. м., що перевищують установлену для пільги межу – 250 кв. м.

Маючи у власності і квартиру і будинок (незалежно від кількості таких об’єктів), пільговий режим поширюється на 370 кв. м. сукупної житлової площі за всіма такими об’єктами. Але, якщо житло використовується власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності), пільги із сплати податку на такі об’єкти не надається.

Суттєвою є зміна порядку сплати суми податку – відтепер фізичні особи сплачуватимуть податок за місцем податкової адреси (місцем реєстрації), а не за місцем знаходження об’єктів нерухомості. Це значне полегшення для громадян, оскільки не потрібно буде їздити для сплати податку в різні населені пункти.

З метою визначення об‘єктів нерухомості, у тому числі пільгових, бази оподаткування та суми податку, власникам нерухомості до кінця поточного року бажано здійснити звірку даних щодо об‘єктів нерухомості з даними реєстру платників податків. Для цього вони можуть звернутись в центр обслуговування платників за місцем своєї реєстрації (прописки).

Платники Балаклійського району  можуть завітати у ЦОП за адресою: м. Балаклія вул.Муканова, 63 або зателефонувати за номером 5-19-51,5-13-63  

 

 

 

__________________

Сьогодні в Україні

Радіо Балаклії

Календар новин

<< < березня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

gds inform

DPI inform

public inf

nadu
 

drv

minreg

agroHODA

nalog

balrada

gorsovet

Vistibal