Статті

ПІКЛУЄТЕСЯ ПРО МАЙБУТНЮ ПЕНСІЮ – СФОРМУЙТЕ ЕЛЕКТРОННУ ТРУДОВУ КНИЖКУ!

pensiaСучасні інформаційні технології Пенсійного фонду України дозволяють призначати пенсії та надавати послуги дистанційно, без особистого звернення.

 

 

 

 

 

 

 

 

  Одним із зручних і доступних для кожного онлайн-сервісів, які наразі пропонує Пенсійний фонд, є можливість переглянути відомості про свою трудову діяльність в ЕЛЕКТРОННІЙ ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ. Нормативним документом, на підставі якого активізувався і розвивається цей сервіс, стала постанова Кабінету Міністрів України «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» від 27 листопада 2019 р. № 1084.

  Навіщо оцифрована трудова книжка потрібна працівнику?

  По-перше, її неможливо втратити - дані зберігаються в електронному форматі.

  По-друге, працівник зможе уникнути усіляких «маніпуляцій» роботодавця.

  По-третє, переглянути відомості про свою трудову діяльність і про сплачені страхові внески можна у будь-який час через вебпортал Фонду (www.portal.pfu.gov.ua).

  Для роботодавця трудова книжка у сучасному форматі – це відсутність зайвого кадрового обліку та наявності місця для зберігання паперових документів. А ще – прояв турботи про найманих працівників, про їх соціальний захист і якісне пенсійне обслуговування у майбутньому.

  Крім того, за дорученням Президента України у Пенсійному фонді розроблений механізм автоматичного (без звернення особи) призначення пенсії за віком після досягнення пенсійного віку. У такий спосіб з 1 липня 2020 року призначатимуть пенсію за віком особам, які мають бажання оформити її дистанційно з використанням кваліфікованого електронного підпису чи за допомогою електронної ідентифікації BankID.                

  Для цього на вебпорталі необхідно буде заповнити анкетні дані, додати скановані копії документів, які підтверджують трудовий стаж, погодити автоматичне призначення пенсії й надіслати до Пенсійного фонду України на опрацювання. Здійснити ці нескладні кроки можуть як застраховані особи особисто, так і підприємства, установи та організації, які відповідають викликам часу та піклуються про своїх працівників.